Keyfiyyət siyasəti

Keyfiyyət siyasəti

Keyfiyyət siyasəti

Keyfiyyət siyasəti

Şirkətimizin keyfiyyət vizyonunu, davamlı təkmilləşdirmə fəlsəfəsini və müştəri məmnuniyyətini əks etdirən və bütün işçilər tərəfindən mənimsənilməsini gözlədiyimiz keyfiyyət siyasətimizi araşdıra bilərsiniz.

Keyfiyyət siyasətimiz keçmişdən əldə etdiyimiz təcrübəmiz, uzun illər ərzində formalaşmış korporativ mədəniyyətimiz və keyfiyyət baxışımız çərçivəsində qeyd olunan dinamizmini qorumaq üçün daim yenilənməyə açıq olan dinamik mətnlər toplusudur.

  Keyfiyyət Siyasətimizi Təşkil edən Əsas Fəlsəfə və Satınalmalar: 

  • Məhsul və xidmət keyfiyyətimizlə müştəri məmnuniyyətini ən yüksək səviyyədə saxlamaq, müştəri rəylərini effektiv şəkildə idarə etmək, dəyər yaratmayan prosesləri aradan qaldıraraq resurslardan səmərəli istifadə edərək vaxtında çatdırılma etmək və məqsədyönlü keyfiyyət idarəetmə sistemi yaratmaq. davamlı təkmilləşdirmədə.

  •  Şirkətimizdə iştirakçı və plüralist idarəetmə yanaşmasının formalaşmasını təmin etmək və bu məqsədlə bütün proseslərimizdə liderliyi və işçilərin iştirakını təşviq etmək.

  •  İşçilərimizin təhsilli, təcrübəli, bacarıqlı və davamlı inkişaf üçün iştirakçı olmasını təmin etmək.

  •  Keyfiyyət idarəetmə sisteminin effektivliyini daim izləyərək və lazımi təkmilləşdirmələri həyata keçirməklə müvafiq şərtləri təmin etmək və həyata keçirmək.

  •  Təchizatçılarımız və təşkilatımız arasında güclü əlaqə yaratmaq.

  •  Müasir texnologiyaya riayət etməklə idarəetmə, istehsal və nəzarətdə uğur əldə etmək.

  •  Əlaqədar tərəflərin ehtiyac və gözləntilərini və qanuni öhdəliklərimizi tam və tam şəkildə yerinə yetirmək.

  •  Riskləri və imkanları müəyyən etmək və onlar üçün zəruri tədbirləri həyata keçirmək.